středa 14. května 2014

První výrobek

Jak jsem se dostala k šití, jsem Vám psala už minule. Protože jsem tomu propadla naprosto bezhlavě, téměř všechen volný čas jsem trávila na internetu gůglováním návodů k šití rozličných a krásných věcí. A tak jsem našla návod, jak si ušít kuchyňskou rukavici. Podle návodu mi to přišlo celkem jednoduché a tak jsem si řekla, že bych to jako začátečník mohla zvládnout. Inspiraci jsem našla na blogu Raechel Myers.

A tak jsem stvořila první kuchyňskou chňapku, kterou si posléze manžel nechal jako suvenýr a památku na můj první šicí výtvor.

Později jsem vytvořila další (mimochodem jako velmi opožděný vánoční dárek), pro moji drahou kamarádku, aby se jí hodila k dekoru kuchyně.




A protože mi jedna chňakpa přišla málo, rozhodla jsem se pod inspirací jiného blogu vyzkoušet trošku jinou chňapku i s řasením. No, na to, že jsem úplný začátečník to nedopadlo špatně... ale nedívejte se moc zblízka :) A pro příště mám určitě pár nápadů na zlepšení :)





1 komentář:

  1. Krásné! ;-) A navíc skutečně precizně udělané kuchyňské chňapky, které mi už dokonce zachránily ruku od popálenin. Jsou tak termoodolné, že jsem si všimla, že se něco děje, až když mi chňapka na ruce hořela... :-D ;-) Děkuji :-*

    OdpovědětVymazat