úterý 10. září 2013

Je libo kornoutek?

K výrobě kornoutku potřebujeme jen pár věcí:

pravítko
izolepu a lepidlo
nůžky
tvrdý papír ve zvoleném dekoru (já jsem zvolila klasickou jednobarevnou A4)
Postup k výrobě kornoutku je velice jednoduchý. Na papíru si naměříme trojúhelník o rozměrech 21x21x30 cm. Takto vytvořený trojúhelník vystřihneme. Připravíme si požadovaný počet trojúhelníků podle toho, kolik kornoutků si budete chtít vyrobit.








Pak už jen vezmete okraje a zamotáte do tvaru kornoutu tak, aby oba cípy trojúhelníku tvořily V – tím vytvoříte „ozdobu“ kornoutku.



Okraje k sobě přilepíme lepidlem. Může se Vám stát, že se kornoutky začnou rozlepovat vlivem velkého napětí v otočeném papíru, proto jsem ještě okraj z venku a ze vnitř přelepila průhlednou izolepou.
A takhle vypadá výsledek :)



Použití kornoutků záleží na Vás. Já jsem je vyráběla na svoji svatbu a plnila je rýží. Ale klidně se z kornoutku může stát pěkná pozornost plná různých sladkostí, které potěší :)



Pro velké kreativce přidávám nápad – jednotlivé kornoutky je možné spojit ozdobným provázkem do řady. Stačí v každém cípku prorazit dírku, kterou provázek provléknete. Jednotlivé kornoutky můžete dekorovat třeba písmeny, aby vám řada dávala nápis.
Veselé tvoření!
za tým Všechnkrámu Pavla

 

Žádné komentáře:

Okomentovat